2017. május 3., szerda

15.rész

Képtalálat a következőre: „anime demon boy kiss”

Valami nem stimmel...

15.rész


-Én, meg az az angyal! Ch! Sátán ments! Kiráz a hideg az olyanoktól mint Jake...
-A szemed nem ezt mondja.
-De! Hidd el!
-Egy pillanat és jövök...-azzal el is ment...
-Várj! Még nem fejeztem be!
Keh! A faszér ment el! Semmi dolga! Áh... Nem tudom... Lehet, tényleg bele kéne törődnöm... A Sátán úgy se hagyja, hogy elmeneküljek ez elől, ő meg nem hajlandó több lányt egyáltalán megnézni se... Vajon mi lesz még ebből... Majd hirtelen feltűnt Jake...
-Szia...
-Szia, mit csinálsz itt?
-Egyenlőre csak állok, mint egy fatönk...
-Miért?
-Hosszú sztori... Neked nem órán kéne lenned?
-Öhm... Mosdóba jöttem...
-Megint? Vagy az előbb nem ott voltál?- nem enyeledhetek normális beszélgetésbe Jake-el... Lehet Darkness valahol figyel... Nem tudom miért, de ezt érzem...
-Mindegy... Nem is tudom az előbb miért voltam kint...- ööö... Okééé...
-Viszont én lassan visszamegyek a tanterembe...
-Ne!- ez nem Jake-re vall... Valami nem stimmel...
-Mit akarsz?
-Csak... Attól a sráctól régen töltöttünk egy kis időt együtt... Lehetünk egy kicsit együtt?
-Te? Órákról lógni? Na ne röhögtess!
-Egyszer-egyszer nekem is belefér... Csak ezt az órát...
-Nagyjából tíz perc van még...
-Az is több mint a semmi...- valami itt tényleg nem stimmel...
-Mit akarsz?- kérdeztem újra.
-Csak... Veled szeretnék lenni...- ez... Valahogy nagyon jól esett.
Leültem a földre, majd a tőle ellenkező irányba néztem, ha jól sejtem, még el is pirultam...
-Hiányzott, hogy beszélhessek veled...- mondtam, nem foglalkozva azzal ki hallja...
-Nekem is.... Lehet egy kérdésem?
-Hm?
-Szereted azt a démont?
-Őszintén? Nem...
-Miért?
-Kedves meg minden... De nem érzek iránta semmit...
-És irántam?
-Az... Maradjon az én kis titkom...
Még beszélgettünk... Minderről, ami épp szóba került... Jó volt, de valami mégse stimmelt... Az óra végén ő felállt, és jött, hogy felsegítsen. Felhúzott, majd úgy éreztem, túl közel kerültem hozzá... A testem át vette felettem az irányítást... Megcsókoltam... Ő nem így csókol... Kinyitottam a szemem és...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése