2017. május 17., szerda

16.rész

Képtalálat a következőre: „anime demon girl smile and cry”

Betörve...

16.rész


Reflexből pofoztam fel Darkness-t... Amit nagyon megbántam, mert kapni fogok érte a fejemre...
-Au...- csak ennyit szólt a meghökkentségtől... Majd később megszólalt- És még azt  mondod nem szereted azt az angyalt...
-Miért? Ez mitől bizonyíték bármire is?-tettettem a hülyét, de pontosan tudtam miért buktam le...,
-Az angyal megcsókolhat, de én nem... Őt visszacsókolod, míg engem felpofozol...
-És téged ez miért zavar a francba is! Nem kötelező engem kiszúrni magadnak!
-Mert nekem más nem kell! Szerinted szórakoznék itt, ha nem érdekelnél?!
-Egy kérdés... Azt mondtad, álmodtál rólam... És hogy, boldog leszek veled... Nézted egyáltalán az arckifejezésem?
Meghökkent...
-Szinte mindig mosolyogtál...
-Így ahogy most?- majd az arcomra mutattam... Mert pontosan tudtam, ha így mosolygok, ahogy most, akkor csak erőltetem a mosolyt, hogy elfedjem a fájdalmam... általában ezzel a mosollyal sírok, ha sírok...
-Pontosan! Imádom is!
-Értem... És... Minden látomásod be szokott teljesedni?
-Nagyon ritka ha nem... Csak ha az illető tudja mi lesz, ha úgy dönt... Ilyen alkalmakkor. Miért?
-Nem fontos...
-De akkor is érdekel!
-Csak azért, hogy tudjam mire számítsak...
Nem tudod hogy változtathatnám meg, mert ha ellenállok, akkor a Sátán erőszakoskodik. Nincs értelme ellenkeznem... De... Így se akarom... Azt hiszem, itt törtem meg... Mit kéne tennem? Próbálkozzak még, hátha? Vagy csak sodródjak az árral?
-Tudod... Nagyon szeretnék a továbbiakban veled lenni...!- mondtam, minden őszinteség nélkül... Talán így jobb lesz...
-Tényleg?- kérdezte felcsillant szemekkel.
-Van rá esély?
-Hidd el, van!- mondta óriási örömmel az arcán, majd átölelt... Én meg nem tudtam vissza fojtani a könnyeimet... - Mi a baj?
-Semmi, csak... Örömömben sírok...
-Szeretlek! És megígérem! Semmiből nem lesz hiányod!
-Köszönöm!- bár... Az lenne a legjobb, ha nem is találkoztam volna vele...
Sorry, hogy ilyen rövid lett, de remélem azért tetszett! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése