2017. január 16., hétfő

6.rész

Képtalálat a következőre: „anime girl and boy kiss”

Beszélgetés, csók majd pofon...

6.rész


-Nem érdekel! Akkor se adom fel!
-Hú de őszinte itt valaki...
-Miért? Talán fel kéne adnom?
-Ja...
-Miért?
-Talán, mert még nem voltam szerelmes, de volt pár jelentkező... Nagyobb lelkesedéssel...- ezzel próbáltam letörni a lelkesedését, de nem sikerült...
-Eggyel több ok, hogy ne adjam fel! Én leszek az első! És... Ha ez igaz... Akkor én kaptam az első csókod...- próbált cukkolni.
-Hát... Ki tudja, ha kavarni akarok valakivel, akkor kavarok valakivel.- sült el rosszul a terve.
-Téged még egy angyal se tud megszelídíteni...
-He?
-Semmi...
-Most már haza engedsz?
-Elkísérlek, késő van ahhoz, hogy egyedül császkálj...
-Hé! Csak, hogy tudd! Örülj annak, hogy eddig eltűrtelek! Ha már nem akarsz semmit, kopj le!
-Nem!
-Menj haza és szállj le rólam!
-NEM!!!-itt kicsit megijesztett...- Nem akarom hogy bajod essen! Meg akarlak védeni!
-Mitől?-csak meghökkent- Nincs okod megvédeni semmitől se, tudok magamra vigyázni.
-Csak pont attól nem tudsz védekezni, ami most is dolgozik ellened...
-Adok valamit, utána elmegyek egyedül haza, azért kapod, hogy leszállj rólam. Le is fogsz. Ha bele egyezel, ha nem.
Majd megcsókoltam, úgy is kavarhatnékom volt, és nem kell hogy lássa, amint haza megyek a portálon keresztül...
-Na majd holnap!-majd elindultam.
-V-várj!-próbáltam nem oda figyelni, de utánam szaladt, és megfogta a kezem- Még is kedvelsz!- majd mosolygott.
CSATT!
Felpofoztam. Elég volt, nekem is vannak határok, amiket mások ne lépjenek túl.
-ÉN MEGMONDTAM, CSAK AZT AKARTAM, KOPJ LE!- megfogta az arcát.
-Te csókoltál meg, kétszer is, én meg csak megfogom a kezed, és még te pofozol fel?
-...- nem tudtam mit mondani- Te akartál egész nap még egyet, gondoltam, ha megint megcsókollak, békén hagysz!- itt éreztem, izzanak a szemeim a dühtől, és nem tudtam mit kezdeni vele, hogy ne vegye észre.
-Most, hogy belenézek a szemedbe, még mindig gyönyörű, de, ha hiszed ha nem, egy démon szállt meg, a szemed is tükrözi. Mert nem természetesen felemás!
-Keh!- köptem egyet- Na ne mond! Tudok róla, de nekem ez így jó!- nem fogom bevallani valódi kilétem...
-Csak kihasználnak, majd eldobnak maguktól!
-Fontosabb része vagyok az egész tervüknek, mint hinnéd! És arra nem gondolsz, hogy azért, mert ti, angyalok! Igen, tudom hogy az vagy. Játsszátok az áll szentet, de ha mi nem is vagyunk olyan "tökéletesek", mint ti, lehet, hogy mi csak egyenrangúak akarunk lenni veletek, mer' nincs jó, rossz nélkül!
-"Mi"?
-Az egészből ezt vetted le?
-"Mi"?
-Sokat vagyok velük, és tagjuknak tekintem magam, ennyi.- mire csak megrémült.
-Vedd le a sapkát!
-Minek?- pontosan tudtam, miért akarja, azért, hogy elkezdett-e nőni a szarvam...
-Csak vedd le!
Elkezdtem szaladni, amikor épp nem látott, elbújtam egy fa kérgében, amikor elment, végre, haza mehettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése