2017. január 15., vasárnap

5.rész

Képtalálat a következőre: „manga black-red eyes”

"Ne nézz a szemembe!"

5.rész


-Miért? Mi történt?
-Csak ne nézz rám!-a francba! Nem tudhatja meg hogy démon vagyok! Akkor csak nehezebb lesz a dolgom...
Ahogy megjósoltam, úgy történt... Eltűnt a kontaktlencse... Bone-ra se támaszkodhattam, mert a világáról se tudott... Szóval,csak annyit tehettem, hogy csukva tartom a szemem. De sajna a tűz fényét biztos látta... Maga felé fordított...
-Mi volt ez? Mi bajod van?-Jake gondolata:Vajon mióta van ezzel az iszákos farkassal? Nagyon megfertőzte...
-Semmi! Csak kerülj most el messzire!
-Megteszem, ha MOST kinyitod a szemed és az enyémbe nézel!
-Nem!
-Én addig nem megyek mellőled, amíg nem nézel a szemembe!
-Srácok! Mára ennyi volt a buli, sipirc haza!-csak mind hulla részeg volt, kérdés, hogy hogy jutnak haza... De ez már nem az én dolgom, ha pedig a szüleik szobafogságra ítélik őket, csak még dühösebb lesz a lelkük, nekem csak jó.
-Akkor rám nézel?
-Majd holnap!
-De most nézz rám!
-Miért nem érted meg, hogy nem?!
-Mert ahogy veled vagyok, minden pillanattal egyre fontosabb vagy nekem, és nem tudok nem foglalkozni veled! Neked nem tűnt fel, hogy keresem a társaságod?-Erre nem tudtam mit mondani... Kijelentettem, hogy vége, még Bone is elindult, már szinte a portálban állt... Jó neki, ameddig ez követ, nem használhatom, és eljutni se lesz könnyű, nem tudom mikor használhatom a szemem, mert a sötétben szinte világítanak... De nem érdekelt, kirántottam magam a szorításából, és futásnak eredtem... Még jó hogy erre is felkészültem a maga módján... Csak sajna hallottam, hogy fut utánam... Kicsit nem figyeltem oda miatta, elbotlottam, ez által bukfenceztem pár sort, majd visszaugrottam futóba...
-Ugye nem esett bajod?-hallottam a hangját.
-Te dolgod?-mert a bal vádlim kívüli része mélyen megsérült, de démoni mivoltom gyorsan meggyógyította, csak hogy a nadrágot nem ragasztotta össze... Nem feltűnő, hogy szakadt nadrág alatt nincs seb...
-A francba!-elkapott...-Hé! Eressz el!
-Nézz a szemembe!
-Nem!
-Miért?
-Nem a te dolgod!
-Én bántottalak meg?
-He?-lepődtem meg... Köpni nyelni nem tudtam...
-Én bántottalak meg?
-Nem, de...
-Akkor miért?
-Csúnyák a szemeim, kontaktlencse nélkül, nem akarom hogy lásd...-basszameg! Pont úgy mondtam, mintha fülig belé lennék esve...
-Neked minden jól áll.-ajj de nyálas!
-Fe...
-Fe mi?
-Tényleg nem fontos!
-De az! Értsd már meg!
-Hajj! Felemás a szemem! Csúnya! és nem akarom megmutatni!
-Ezért ekkora hisztit! Nincs ekkora jelentősége! Csak... Kérlek, nézz a szemembe.-csak megráztam a fejem-De, hát abba nincs semmi rossz!-és itt kitaláltam egy jó szöveget.
-De, az egyik albínó, míg a másikba átment annak a színe, és fekete...
-Wow... Te tényleg nem szokásos lány vagy.-nevetett-Kérlek, nézz a szemembe, szeretném látni a valódi tekinteted.-makacs egy angyal...
Nem tudtam mit tenni, kinyitottam a szemem... És a tekintetemmet az övébe fúrtam... Ahogy engem nézett, az ő gyönyörű, mély kék szeme is elkezdett világítani... Várjunk csak... Én most min gondolkoztam?
-Nem értem, miért nem akartad megmutatni... Gyönyörű...
A szorítása egyre lazult, majd az arca közelített az enyémhez...
-Jake... Ne...-majd eltoltam magamtól...-a fény elszállt a szeméből, mert az angyaloknak akkor világít a szemük, ha igazán boldogok...
-Szóval... Amit mondtam, elutasítod...-bólogattam-Értem...
-Szerintem egyértelmű volt, hogy csak szórakoztam.-majd majdnem elmosolyodtam, mert jó volt látni szenvedni, de akkor még jobban világítanának a szemeim...
Na, szóval, szurkoljunk Nightmare-nak, hogy ne világítson jobban a szeme! :) Viszlát a következő részben! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése