2017. január 15., vasárnap

4.rész

Sziasztok! Láttam elkezdtétek nézni a blogot! :) Remélem tetszik!

Képtalálat a következőre: „anime graffiti”

Az este...

4.rész


Most éppen csókolózok valakivel... MI VAN?! Kinyitottam a szemem, és arra reagáltam, hogy Jake-el smárolok... Távolabb léptem.
-M-mi történt?-kérdeztem meglepetten.
-Hát... Megcsókoltál?
-Bocs, részegen azt se tudom mit csinálok...
-Nem baj, csók királynő!
-Elmész te a francba!
-Csak visszakapod az "anygalkádat".-majd játékosan mosolygott.
Nekem ebben a pillanatban jutott az eszembe, hogy valakire rábíztam magam.
-BONE!!!!
-Annyit itattad, hogy elaludt...
-A francér fogadta el...
-Azt mondtad neki, hogy levágod a farkát, ha nem iszik veled...
-Én is rendben voltam... De, ha erre ivott, akkor...-odamentem mellé, majd mondtam neki, komolyan, már amennyire lehetett-Kelj fel!-semmi- Vagy levágom a farkad!-hirtelen felpattant... Milyen érdekes...
-Fe-fent vagyok...!
Csak félig még álomban... Férfiak...
Összepakoltam magam után, még mindig nem fogtam fel, hogy egy angyallal smároltam... Remélem ezt el fogom felejteni... De nem lesz egyszerű, mert ez meg elkezdett szórakozni velem... Csók királynő...
-Na! Csak még egyet!
-Szállj már le rólam, te szatír! Részeg voltam, na!
Szépen lassan jöttek az emberek, fél tizenegykor. Leszögeztem pár dolgot:
-Akármennyire is lazaságot tanít, itt is vannak szabályok. Tilos, elhagyni, egy darab festékes flakont is, levenni a maszkot. És végképp NEM SZABAD NEVET FELÍRNI!!! Értve?-Mindenki csak bólogat.
Elindultunk, kinéztem egy vonatot, amit el is intéztünk, csak, hát rosszul estek neki...
-Ne! Mit csináltok? Mik ezek a müty-müty rajzok?
-Hát... Hát hogy szépek legyenek...
.Persze, jó ha mutatós, de itt nem korlátoz senki! Nem a rajz tanár kedvére kell tenni! Hanem azt csinálni amit szeretnél!
-De mit?-kérdezték.
-Például ilyet?- majd megmutattam, amit én csináltam. Egy bukott angyal, nagy volt, legalább egy fél vagont elfoglalt, de az övékébe a tenyerem se fért volna bele... Mire csak arra eszméltem, hogy az egyik ihletet merített az enyémből, és egy egész vagont elfoglaló graffitit kezdett el készíteni... Látom, megérte őket elráncigálni ide, de ez a fiú lesz a banda vezér. Mert ő mer.
-Angyalkám! Te nem is próbálkozol?-mentem oda hozzá.
-Nincs hozzá kedvem...
-Akkor minek jöttél?
-Már elmondtam...
-Én nem veled fogok foglalkozni, hanem azokkal, akikben van lehetőség.-majd tovább álltam. Bár... Még utánam kiabált, de nem érdekelt.
Láttam, a többiek is elkezdtek dolgozni, egészen jók lettek kezdőkhöz képest... Miután befejezte mindenki, elmentünk egy magán területre, és ott iszogattunk. Már mindenki full részeg volt, még Bone is, csak én meg Jake nem...
-Csók királynő! Most hogy hogy nem lettél részeg? Most legalább kétszer annyit ittál, mint pár órája.
-Hát... Azért részegedtem le akkor, hogy most ne legyek az... De ezt én is kérdezhetném tőled...
-Csak annyi, hogy bírom az alkoholt...-ja igen, az angyalok annyira szentek, hogy még az alkohol se hat rájuk
-...
-De te legalább becsicsenhetnél...
-Hajj... Hagyjál már...
És ebben a pillanatban beütött a baj... Elkezdtem könnyezni... Sokat volt kontaktlencse a szemembe... ha nem veszem ki időben, a szemem rendezi le (értsd úgy: tűzre lobbantja, és teljesegészében eltávolítja a szememről...)
-Mi a baj?-kérdezte Jake.
-NE NÉZZ RÁM!!!
Na, ez lett volna! remélem tetszett! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése