2017. január 13., péntek

1.rész

Sziasztok! Ma filmnézés közben jött ihletem egy új bloghoz! :) Leginkább fantasy, de mégis az emberi világban játszódik (majd ). Remélem tetszeni fog. Jó olvasást!

Nightmare Devil

Képtalálat a következőre: „anime demon girl”

1.rész


Hogy hogy is kezdődött... Már nem is tudom, az emlékeim kiestek... Semmire nem emlékszem az előző életemből... Nightmare Devil vagyok, egy démon...
Az eredeti szüleimet nem ismerem, csak mostani apámat, magát, a Sátánt... Van pár testvérem is, minden démonnak megvan a maga "születése" mind ember volt, de már csak a düh tartja életben. Lehet azt hitted nem létezünk, de igen, létezünk! Te is közénk tartozhatsz, csak hagyd magad elcsábítani. A vámpírok közismerten a harapásból lesznek. Ha egy angyalt sikerül rossz irányba terelni, bukott angyal lesz... És még sorolhatnám... De most biztos azon gondolkodsz, én hogy lettem. Egyszerű, meghaltam. De nehogy azt hidd ha meghalsz te is démon leszel, csak akkor, ha valóban tiszta lelkű voltál, de olyan dolgokon mentél keresztül, amitől kívül belül megrohadtál. Ebben az esetben két lehetőséged van, vagy évezredeken keresztül égsz és teljesen megszűnsz létezni, vagy a Sátán értékes szolgának tart, elmegy érted és a fattya leszel... Én ezt kaptam. A testvéreimmel együtt... Összesen vagyunk hárman, pedig nem egy ember részesült hasonló sorsban, de a Sátán nem tartotta megfelelőnek...
Azok a kurva angyalok elnyomtak minket, és az alvilágban mindenki azon van, hogy ők legyenek elnyomva. Ezt az embereken keresztül próbáljuk elérni, minél több embert elérünk, elcsábítunk majd elrontunk, annál többen leszünk, és lassan elegen leszünk, hogy háborút indítsunk. Csak hát ezt ők is észre vették, tehát hátráltatnak, és ők is küldenek angyalokat a földre, mint ahogy mi is démonokat.
-Nightmare, holnap lesz az első küldetésed, terelj rossz útra pár embert, bizonyítsd be, megérte meghagyni az életed. Nem akarok csalódni.
-Értettem, apám.
Na igen... Azért vagyunk mi a legfontosabb tagjai a csapatának, mert ránk az angyalok azt hiszik, hogy emberek vagyunk, csak ránk tapadt egy démon, hasznos tud lenni, de tőlünk többet is vár el.
Én halálom óta még nem voltam az emberi világban. Akarok is menni, de nem is. Félek nem sikerülne... Bár... Tökéletes vagyok. Biztos menni fog.
-Na Nightmare! Félsz az első küldetésedtől?-kérdezte Fire köztünk a legidősebb, a bátyám.
Mármint... Nehogy azt hidd testileg ő a legidősebb, mert nem öregszünk, de mondjuk máshogy fogunk kinézni, de az alkat, kor megmarad. Fire öt éves testbe van zárva, míg a legfiatalabb, egy éve ha köztünk van, Blood a húgunk, aki meg egy huszonkét éves testtel rendelkezik. Én tizenhat éves testtel rendelkezem. Egy sulihoz lettem kiosztva, a módszer rám van bízva.
Ó tényleg! El is felejtettem elmondani hogy hogy nézek ki! A fenti kép egészen jól ábrázol, csak Kicsit rövidebb a hajam, A szemem felemás, Az egyik olyan fekete, mint az esti ég csillagok, és hold nélkül, míg a másik olyan vörös mint a fellobbanó tűz. A pupilláim sem kerekek, hegyesek, szemfogaim élesebbek a késnél ahogy karmaim is. Aranyos kis szarvacskákkal rendelkezem, mint a testvéreim, örököltük apánktól, de neki jóval nagyobb. És persze a farkam, olyan tipikus "ördög farok" vagy hogy nevezitek
Szépen eljött a másnap, korán keltem, mert sok dolgom volt. Bele kellett varázsolnom valamit a tankönyveimbe, hogy ne legyen feltűnő az, hogy eddig nem jártam suliba, mert náluk már elmúlt az a bizonyos "félév". Meg aztán, kellett beraknom kontaktlencsét, nehogy észre vegyék a szemem színét, kifésültem a hajam, majd felvettem egy sapkát, és a gyakoroltam a beszélést, mosolygást, úgy hogy ne látszanak a fogaim. A körmeimmel nem kellett semmit se csinálnom, mert azok eleve feketék voltak, mondhatom, hogy műköröm, vagy géllakk... Vagy mi... És persze a farkam, amit a nadrágommal és a pulcsimmal takartam el. Ez után teleportáltam a földi világba...
Na! Viszlát a következő részben! :) Ha tetszett, légy rendszeres olvasó és ha akarod, írd meg róla a véleményed!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése